divendres, 14 de febrer del 2014

26 - Feliç dia dels enamorats!!

Bones!!!

I perquè no celebrar-ho?? Segons el meu rei, el dia dels enamorats és Sant Jordi, i hi estic totalment d'acord, però a la vegada hi discrepo..
Perquè s'ha de celebrar la mort d'un drac? Perquè hem de rebre una rosa a canvi? No és més bonic celebrar que un senyor enomenat Valentí, unia les parelles en matrimoni després que fos prohibit per l'emperador Claudi II? Uff, he dit casar!!! Ara si que és millor Sant Jordi!!! jajaja!!!

Encara que siguem més de Sant Jordi o de Sant Valentí, hem de celebrar l'amor, i no necessitaríem un dia per celebrar-ho, cada dia és el millor dia!!

He trobat unes quantes imatges que m'han agradat molt i m'agradaria compartir-les amb vosaltres...:


M'encanta en Sheldon!! Sóc una fan incondicional d'ell.. La seva ironia és extraordinària!!


Ja vindreu ja... 
Sempre li dic a l'Edu: tracta bé a les nenes, que quan els hi vulguis fer petons no se t'acostaran..


Les imatges de Mr Wonderful són sempre molt i molt maques, i tothom, quan té al costat la persona de qui està enamorat, es sent especial..


Perquè les gran marques tenen imatges amb grans frases? El seu equip de màrqueting es mereix un augment!!



Disfruteu!!!

Un petonas!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Blogging tips