divendres, 10 de febrer del 2012

8 - Sampler Japonès

Bones!!

Fa molts dies que no passo per aquí.. ni per mirar, ni per llegir, ni per escriure.. sóc un desastre.. però també haig de dir que avanço feina!!!

M'agradaria ensenyar-vos el que he fet aquesta última setmana, tenin en compte que el sampler japonès que vaig anar a aprendre aquell dissabte havia d'haver estat fet per Nadal.. vaig posposar la data i ha d'estar fet, tan si vull com no, el 23 de març, dia en que la meva gran Mare fa 52 anys..

Què us semblen els que tinc fets?





A mi m'agraden molt... són els quadres 1, 3, 5 i 7, no és que m'agradi fer primer senats abans que parells.. simplement ha donat aquesta casualitat.

Hi ha, sinó ho recordo malament, uns 30 quadres, el número 4 està plè de biaixos de diferents mides.. és xulíssim.

Un petonas!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Blogging tips