divendres, 2 de desembre del 2011

7 - La nova bossa

Bones!!!

Ara feia dies que no passava per aquí, però no he estat massa fina, m'agafen massa atacs de migranya... i no tinc massa ganes de fer res.. per això, he estat fent una bossa xula per poder anar a classes sabent a on posar el material necessari, i amb els dies que he anat faltant, ha semblat l'obra de la Seu.. no s'acabava mai!! Però ja està, senyor.. JA LA TENIM AQUÍ!!



És una bossa molt senzilla, amb tira llarga (no m'agrada porta-ho a la mà penjant ni que estigui sota l'aixella, quan sui què??), té dues butxaques petites a dins, vaig elegir aquests dues robes, la de fora la trobo preciosa, la de dins, trobo que si escau, ja que amb les agulles, fent veure que estan cosint.. m'encanta!!

Què us sembla??

Un petonas!!

2 comentaris:

Blogging tips