dimecres, 19 d’octubre del 2011

6 - 1r monogràfic!!

Bones!!

Estic tant emocionada!! Aquest dissabte faig el meu primer monogràfic!! M'han convidat a fer un curs intensiu (de 10 a 18) per aprendre una tècnica japonesa, i practicar fent-la.. Estic tant nerviosa!!
Ahir ja vaig estar preparant la bossa amb tots els utensilis necessaris, amb les robes que vaig elegir, 18 teles japoneses precioses i una amb color vermell, per jugar una mica amb el color..
També vaig agafar un necesser negre, amb la cara de la Kitty, i que, la butxaqueta de dins, quedava massa deixada i li vaig posar unes tanques.., per poder-hi posar les agulles i que no es barregi per tot arreu.., amb tots els fils, les canelles, les estisores,...


Imagina't si en tinc ganes que avui m'he despertat pensant que ja era dissabte...

Un petonas!!

5 comentaris:

  1. ostres, que xulo! hi ha teles precioses!!!! ja ens ensenyaràs com és aquesta tècnica!! és patchwork, oi?

    ResponElimina
  2. m'agrada molt la que és grisa i té flors blanques i la que hi ha a la seva dreta. :-)

    ResponElimina
  3. Realment és un estil molt xulo!! m'han ensenyat la que tindrem de mostra i m'encanta.. Sí, és patchwork.
    Les teles.. uff!! com em costa triar-les!! però em sembla que les vaig encertar, així amb tons grisos seran pel regal de reis de la mama... ;)

    ResponElimina
  4. Molt bé!! Però hi tinc molta feina!! just ens varen explicar els punts que es segueixen a cada part i ara toca fer-ho a casa...

    ResponElimina

Blogging tips