dissabte, 24 de setembre del 2011

1 - Benvinguts!

Bones!!

Avui m'he decidit, veient les meravelles que hi ha per internet, he decidit fer un bloc definitiu per totes les coses que he fet, faig i faré amb les meves mans.
Estic apuntades a uns SAL, i m'agrada que la feina que faré estigui centralitzada en un lloc on la ubicació sigui la correcte, sense que res faci ombra...
Encara no tinc clar si aquest bloc només serà de costura o si hi haurà alguna recepta de tant en tant.. això ho dic amb veu baixa, però queda en l'aire..
Al moment que tingui les fotos acceptades, començaré a penjar entrades.
Possiblement aniré canviant el bloc, afegint gat-gets, fotos o potser canviant la plantilla, haig d'anar-ho provant per trobar la comoditat..
Espero que us agradi!!

Un petonas!!

1 comentari:

  1. oh, nena, molt bé!!! això de tenir blocs de les manualitats és molt maco de fer i de compartir!!! t'enllaço!!!

    ResponElimina

Blogging tips