divendres, 14 de febrer del 2014

27 - Això és un regal...

Bones!!

Avui estic que em surto!!! Però és que no m'he pogut resistir!!! Mireu quin regal més sensassional!!


Font: Makezine

Això és un regal i les altres coses tonteries!!!!

I us deixo uns patrons molt xulos ideals per el dia d'avui..

 

Els llavis són de Lanukas, a l'apartat de patrons veureu uns quants tutorials molt xulus, i aquests llavis, són molt i molt fàcils de fer.
El cor és de Lanas y Ovillos, i aquí hi trobareu patrons de totes classes: amigurumis, crochet, grannys, conceptes bàsics...

Un petonas!!!

2 comentaris:

  1. Hola Vane!!
    Sóc la Txell, trobo increïble aquest regal jeje
    el meu blog: http://tictactuceducacio.blogspot.com.es/
    i el meu correu: meritxell.argelagues@gmail.com
    Espero notícies teves!! :P
    Un petonas

    ResponElimina
  2. Vane!!!
    Ja veig que em portes una mica d'avantatge, hahaha
    Intentaré posar-me al dia i publicar més sovint!
    Molt xulo el regal! Quina sort!
    A mi també m'encanta en Sheldon, hihihi
    Un petonet pels teus nens, el gran i el petit :*

    ResponElimina

Blogging tips