dilluns, 4 de març del 2013

16 - Una idea pel cap de setmana..

Bones!!!

Ahir, i després de molts i molts dies, vaig anar fins a mercat a Centelles i vaig comprar les llanes que volia!! Uuueee!! 3 urres per mi!! i una vegada a casa només em queda ensenyar-vos, què us sembla el color?


La idea és fer per un cantó els colors lilosos i, per l'altra, els colors torrats, les dues bobines de dalt són per fer l'acabat.

Doncs la següent foto que incloc amb aquesta entrada, és la portada d'un llibre: 200 labores de ganchillo. Si teniu oportunitat i el podeu tenir, és fantàstic, ja que l'autora fa una combinació de colors, explicacions i disenys impresionants.

I el que vull proposar és: vull fer un quadre setmanal (de moment), en aquest llibre n'hi ha uns quants, i així acabà fent una manta super xula i totalment original.
Començaré el cap de setmana que bé, sempre hi faré una entrada el dissabte al matí, per tenir al cap de setmana, si t'interessa... ja ho saps, ves passant per aquí, i si vols fer-ho i em passes les fotos, jo les hi inclouré al blog.


Va, animeu-vos, que serà molt i molt divertit!!!

Un petonas!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Blogging tips