divendres, 9 de novembre del 2012

10 - Canvi de cara..

Bones!!!

Fa molt i molt de temps, a un país no massa llunyà, hi havia un regne on la reina sempre feia manualitats, li agradava cosir, innovar, aprendre nous mètodes, però hi va haver un dia que la reina va saber que estava embarassada, i què menys que del seu príncep!!! (perquè un príncep és un príncep..) i li va dedicar molt i molt de temps, fins al punt que no va poder fer massa manualitats.. tot i que moltes vegades no dormia per poder acabar mantes, aprendre ganxet, fer punt de dos agulles, fer amigurumis i intentar aprendre a brodar, però el que li sabia més greu era no poder actualitzar el blog...

Amb aquests mesos he tingut molt temps per pensar, molt temps per fer, crear i organitzar, encara no estic organitzada del tot, ja que al no tenir previst quedar-me embarassada i tenir el meu petitó, m'ha costat portar un ordre del dia.. tot just ara, que la setmana que bé ferà 6 mesos, començo a saber què haig de fer i com ho haig de fer, que són dos coses MOLT diferents..

He estat pensant que m'agradaria tenir una marca comercial, un nom on poder-ho posar a les coses que faci, i el nom és Mussol Mussolet, què us sembla? , li vull canviar una mica la cara a aquest bloc i intentar fer una entrada cada dia (jajajaja!!!!) o sinó 2 o 3 a la setmana, explicant el que sigui, de qualsevol manualitat de les que faci, i si em vols ajudar no quedis, ja que el que vull és aprendre i ensenyar el que ser, no guardar-m'ho per mi, sinó compartir, compartir i compartir!!!

El que també he estat pensant és que si hi ha alguna cosa que t'agrada i vols fer un canvi o comprar-ho, només m'ho has de dir.

Espero anar veient tot el que va passant per aquí, volto molt, entro a molt llocs, tinc moltes idees, però em falta temps, sabeu si a Etsy hi ha cap venta de hores??


Aquest és el príncep del meu regne...

Un petonas!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Blogging tips